- بین تبلیغات موبایلی با نیات رفتاری مشتریان رابطه وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیربرابر با ۶۶/۹ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱&96/1- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان ارتباط بین متغیرهای تبلیغات موبایلی با نیات رفتاری مشتریان برابر با ۸۹/۰ می باشد.
- بین درک سهولت استفاده از تبلیغات موبایلی و نیات رفتاری مشتریان رابطه وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیربرابر با ۱۵/۷ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱&96/1- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان ارتباط بین متغیرهای درک سهولت استفاده از تبلیغات موبایلی و نیات رفتاری مشتریان برابر با ۵۷/۰ می باشد.
۲.۱) بین درک سودمندی تبلیغات موبایلی و نیات رفتاری مشتریان رابطه وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیربرابر با ۲۱/۳ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱&96/1- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان ارتباط بین متغیرهای درک سودمندی تبلیغات موبایلی و نیات رفتاری مشتریان برابر با ۲۱/۰ می باشد.
۳.۱) بین شرایط تسهیلی تبلیغات موبایلی و نیات رفتاری مشتریان رابطه وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیربرابر با ۶۷/۷ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱&96/1- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان ارتباط بین متغیرهای شرایط تسهیلی تبلیغات موبایلی و نیات رفتاری مشتریان برابر با ۶۷/۰ می باشد.
- بین نیات رفتاری مشتریان و قصد خرید/ عدم خرید محصول رابطه وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیربرابر با ۴۷/۱۱ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱&96/1- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان ارتباط بین متغیرهای نیات رفتاری مشتریان و قصد خرید/ عدم خرید برابر با ۸۴/۰ می باشد.
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
۵-۱) مقدمه
از بخش های پراهمیت پژوهش که در حقیقت می تواند روشی برای تبدیل نتایج آماری آزمون فرضیات به عمل باشد، تجزیه و تحلیلی درست و پیشنهادات کاریردی و مناسب است. پیشنهادات کاربردی برای قلمروی تحقیق می تواند تا حدودی در حل مسایل سازمانی مربتط با موضوع پژوهش مسئولین و کارشناسان مربوطه را یاری نماید. در این فصل ابتدا نتایج بدست آمده از آمار توصیفی و استنباطی بصورت خلاصه ارائه می گردد، سپس بر مبنای نتایج بدست آمده از آمار توصیفی و استنباطی، پیشنهادات تحقیق حاصل از بررسی فرضیه ها ارائه می گردد. این فصل با پیشنهاداتی جهت تحقیقات آتی خاتمه می یابد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۵-۲) نتایج آمار توصیفی
۵-۲-۱) توصیف متغیر های جمعیت شناختی
نتایج حاصل از داده های بدست آمده نشان می دهد که در این مطالعه،
- جنسیت:
- تعداد ۹۲ نفر از پاسخ دهندگان، یعنی ۷/۲۳ درصد زن هستند.
- تعداد ۲۹۳ نفر از پاسخ دهندگان، یعنی ۳/۷۵ درصد مرد می باشند.
- تعداد ۴ نفر از پاسخ دهندگان، یعنی ۱ درصد به این سوال پاسخ نداده اند.
- از نظر سنی:
- سن تعداد ۱۸۸ نفر از پاسخ دهندگان یعنی ۳/۴۸ درصد بین ۲۰ تا ۳۰ سال
- سن تعداد ۱۴۶ نفر از پاسخ دهندگان یعنی۵/۳۷ درصد بین ۳۱ تا ۴۰ سال
- سن تعداد ۴۴ نفر از پاسخ دهندگان یعنی ۳/۱۱ درصد بین ۴۱ تا ۵۰ سال
- سن تعداد ۱۱ نفر از پاسخ دهندگان یعنی ۸/۲ درصد بیش از ۵۰ سال می باشد.
- میزان تحصیلات:
- سطح تحصیلات تعداد ۳۴ نفر از پاسخ دهندگان یعنی ۷/۸ درصد دیپلم
- سطح تحصیلات تعداد ۴۹ نفر از پاسخ دهندگان یعنی ۶/۱۲ درصد فوق دیپلم
- سطح تحصیلات تعداد ۲۳۷ نفر از پاسخ دهندگان یعنی ۲/۶۱ درصد لیسانس
- سطح تحصیلات تعداد ۶۷ نفر از پاسخ دهندگان یعنی ۲/۱۷ درصد فوق لیسانس
- ۱ نفر از پاسخ دهندگان یعنی ۳/۰ درصد به این سوال پاسخ نداده اند.
۵-۲-۲) توصیف متغیرهای تحقیق