موضوع این مطالعه : مدل های ارزیابی کیفیت خدمات می باشد و نتایج آن ارزیابی هفت مدل و توصیف جنبه های آن می باشد.
موضوع این مطالعه : مدیریت خدمات در خدمات آموزش عالی ونتیجه آن: کیفیت سیستم های آموزش عالی فقط منحصر به فرد دانشجویان نیست بلکه دولت و جامعه با اساتید دانشگاه ها و کارمندان بازنشسته یک فرایند آموزشی کیفیت را فراهم می کنند.
موضوع این مطالعه : بررسی اثرات شناخت ورضایت مشتری بر وفاداری مشتری و نتیجه گیری کردند که احساسات مثبت مشتری می تواند وفاداری را افزایش دهد.
به مقوله رضایت و نارضایتی مشتری در بانکداری و تاثیر آن بر عملکرد پرداختند.
موضوع: جذب ونگه داشت مشتری در بانک های انگلستان ، به این نتیجه رسیدند که چگونه می توان مشتری های سود آور بانک را به صورت همزمان جذب ونگه داشت.
در مطالعه خود پیرامون شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به این نتیجه رسیدند که بیشترین شکاف به زعم دانشجویان در بعد فیزیکی وملموسات است
موضوع: ساختار سلسله مراتبی از کیفیت خدمات؛ادغام کیفیت وظیفه ای یا کارکردی و فنی ونشان می دهد که مدل دو مفهومه کاربرد بیشتری نسبت به مدل وظیفه ای دارد.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
Ravindran&Kalpan
توحیدی و جباری
Dragut
Yuksel et al
Arbore& Busacca
Farquhar et al
Kebrirei &Akbari
Gi-Du
۲۰۱۲
۲۰۱۱
۲۰۱۱
۲۰۱۰
۲۰۰۹
۲۰۰۸
۲۰۰۸
۲۰۰۶
موضوع ونتایج
سال
نویسنده
ردیف
موضوع : کیفیت خدمات بانکی، به مطالعه تجربی کیفیت خدمات ونقش آن در رضایت مشتری درمیان مشتریان بانک های خصوصش یونان و بلغارستان پرداختند
نتایج این مطالعه با عنوان ارزیابی دانشجویان دانشگاه زاهدان از کیفیت خدمات آموزشی ، نشان داد که ۶/۱۷ درصد کیفیت خدمات را خوب و ۲/۴۸ درصد آن را متوسط و ۲/۳۴ درصد آن را بد توصیف کردند.
به ارزیابی کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان ،اعضای هیئت علمی و مدیران پرداخت و بیان نمود که اختلاف معنا داری بین دیدگاه های دانشجویان و اعضای هیئت علمی و مدیران وجود دارد.
این مطالعه بر روی المان های متمایز خدمات بانکی می باشد که کدامیک از المان ها برای گروه های جمعیتی مشتریان مهمتر می باشد
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
این تحقیق تلاش می کند که ابعاد خدمات وام دانشجویان را مشخص نماید و در نهایت حیطه هایی که بانک ها برای بهبود روابط با دانشجویان باید مد نظر قرار دهند را مشخص می نماید .
این تحقیق به مطالعه مشکلات اندازه گیری کیفیت خدمات می پردازد و شاخص هایی را برای اندازه گیری ادراکات ،انتظارات و نیز رضایت کلی مشتریان ارائه می دهد
نتیجه این مطالعه تحت عنوان ارزشیابی کیفیت خدمات مراکز آموزشی دانشگاههای پیام نور استان های آذربایجان شرقی و غربی نشان داد که دانشجویان از کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه راضی نیستند .
۲۰۰۷
۲۰۰۵
۱۹۹۸